LIVRAREA ȘI ANULAREA SERVICIILOR

LIVRAREA ȘI ANULAREA SERVICIILOR

Ultima actualizare: [Data actualizării]

1. Livrarea Serviciilor

  • Serviciile digitale furnizate de BNG SMART SOLUTIONS SRL sunt disponibile imediat după confirmarea plății.

  • Utilizatorii vor primi detalii de acces și instrucțiuni de utilizare prin e-mail.

  • Dacă există întârzieri sau probleme tehnice în livrarea serviciului, utilizatorii sunt rugați să contacteze echipa de suport la office@bngsmartsolutions.ro.

2. Anularea Serviciilor

  • Clienții pot solicita anularea unui serviciu printr-o cerere scrisă trimisă la office@bngsmartsolutions.ro.

  • În cazul abonamentelor recurente, anularea trebuie efectuată înainte de data reînnoirii pentru a evita facturarea automată.

  • În funcție de tipul serviciului, anumite taxe de procesare pot fi aplicate în cazul anulării înainte de termen.

3. Politica de Rambursare

  • Rambursările se efectuează doar în cazurile în care serviciul nu a fost livrat conform descrierii sau nu poate fi utilizat din motive tehnice imputabile BNG SMART SOLUTIONS SRL.

  • Solicitările de rambursare trebuie efectuate în termen de 30 de la data achiziției.

  • Rambursările aprobate vor fi procesate în termen de 30 lucrătoare și returnate prin metoda inițială de plată.

4. Excepții și Limitări

  • Nu se acordă rambursări pentru serviciile deja utilizate parțial sau integral.

  • Anumite servicii personalizate pot avea politici de anulare și rambursare specifice, menționate în contract.

  • În cazul anulărilor din motive ce nu țin de BNG SMART SOLUTIONS SRL, rambursarea nu este garantată.

5. Contact pentru Suport Pentru orice întrebări legate de livrare, anulare sau rambursare, ne puteți contacta la:

Prin utilizarea serviciilor noastre, confirmați că ați citit și acceptat această politică privind livrarea și anularea serviciilor.